lördag 24 september 2011

Hej & väklommen.

Vättlefjäll sommaren 2011
Jahaja. Här tänkte jag då dela med mig av lite erfarenheter och tankar angående vandring. Lätt packad.

Det kommer bli både utrustningsrecensioner och alla möjliga konstiga tankar kring ämnet. Mest från mig eftersom det är min blogg.

När det gäller utrustning så är det i nuläget billiga alternativ till de dyra fina märkena som gäller. Både eftersom jag tycker om pengar och inte vill kasta dom i sjön. Dessutom så vill jag inte skräpa ner i sjön, så av samma anledning som jag inte kastar andra grejer i sjöar så kastar jag heller inte pengar i dom.
Dessutom är det som så att jag tycker det är trevligt att undersöka hur dåliga dom billiga dåliga grejerna verkligen är. Dålidålig. Osv.

Roger ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar