måndag 24 mars 2014

På spåret.

Nu har jag lämnat stan. På tåget mot vildmarken.

Blev lite stressigt sista timmen men allt som allt har det gått riktigt bra med förberedelserna för denna tur. Sen får vi väl se när jag kommer fram om jag typ glömt skidorna...

Har denna gång bokat en biljett i Liggvagn på ditvägen. Har de senaste gångerna sovit väldigt dåligt när jag åkt vanlig andra klass sittandes. Så denna gång ska jag se till att vara redigt utvilad o glad vid ankomst!
På hemvägen blir det dock sittplats. Då kan jag ju sova när jag kommer hem!

Lyckades ju tima förkylning av nåt slag i bihålsgrejerna perfekt och det hade i morse rört sig ner till halsen. Men känns bättre nu och hoppas hela kalaset försvinner tills imorgon efter en god och lång natts sömn.

Imorgon klockan cirka 9 åker skidorna på och jag ger mig ut i snön. Prognoserna lovar ca -5,  strålande sol och 0m/s vind. Känns ganska bra...

SJ har förresten slutat sälja vanliga delicatobollar i bistron.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar