fredag 2 december 2011

För mycket vardag, för lite skog.

Har haft alldeles för mycket i görningen senaste veckorna, som jag antydde i ett tidigare inlägg. Så blivit låg aktivitet på fritidsfronten och därmed också en låg aktivitet här. Imorgon kommer dock finalen som jag förberett mig för de senaste veckorna, så efter det ska jag sätta igång med livet igen. Det där man ska njuta av ni vet?

Har däremot på mina resor från och till arbetsplatsen fått läst en del i boken 127 timmar. Den av Aron Ralston som nyligen filmatiserades. Filmen fångade mig nåt otroligt och fick boken i present nyligen och har varit mer eller mindre uppslukad utav denna vid varje ledig stund. Vilket i princip enbart blir på spårvagnen. Tyvärr.
Den är iallafall helt fantastisk och jag kommer ge mig i kast med en rejäl recension så fort jag läst klart den.

Har även fått testpackat och testburit min nya Osprey-säck. Atmos 35. Den är helt fantastisk den med. Skall se om 38 liter (den är i stl L) räcker för min vinterpackning. Jag är tveksam men hoppfull. Vill hårdtesta säcken snarast!

Tog mig ett glas vin denna fredagskväll och har hunnit andas ut litegranna iallafall. Men imorgon blir det upp runt 7-tiden och iväg igen...

Får väl försöka få i mig lite mat och slänga mig i sängen snart.

Köpte mig för övrigt en Nalgene-flaska häromdagen, som anlände till mitt postombud tidigare idag. Skall försöka få hämtat den under morgondagen.

Känns löjligt att säga det men,
vattenflaskor kan tydligen vara snygga.

Ber om ursäkt för det aningen förvirrade inlägget.

ÄGG UT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar