onsdag 23 november 2011

Luktar det inte lite skog här?

Fick häromdagen idén att jag skulle ta och cykla ner till sandsjöbacka, ta med mig packning för en dagstur eller så. Och njuta lite för mig själv. Men så slog det mig att det har jag inte tid med nu. Det är få saker som man måste göra men just nu är det lite sånt i görningen. Hoppas att frost och snö håller sig borta två veckor till (vilket är en rätt så orimlig önskan) men då drar jag direkt! Annars får man väl vänta tills vårkanten antar jag.
Blir så mycket omständigare att cykla när det är minusgrader och isbana ute så väljer att ta en sådan tripp när plusgraderna är med mig.

Men någon kortare utevistelse ska vi nog få till under juleledigheten! Längtar ut, bort.

ÄGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar